2 mar 2011

Reunió ACIMCOVA

Dia 26/01/2011 e eixit de L´Alcúdia a les 7.30 del matí,per aplegar a Gilet el més aviat posible.
No m´agrada gens aplegar tard.
Bo,aplegue a les 8.15 i la reunió-kdd era a les 9.00,ja que hi ha gent que bé de molt lluny, Alacant.
Una vegada e aplegat e vist a la gent de la Associació Julio,Vale,Skullman i altres més.

Segons la meua percepció em donà el tufillo de que no hi ha bon rollo respecte a mí,així que em quede un poc al marge,e intente crear bon ambient i allunyar-me de les males vibracions.

Em prenc un cafenet,relaxe i estem preparats per eixir.

La ruta és molt molt molt secreta així que no la descubriré.

Una vegada em acabat,tenim que esmorçar, i allí estaba Polo,(no es perd ni una jejejeje de menjar).

Després del agape,al bar de Valeriano.

Estem tots i han vingut alguns més gent que no a pogut eixir entre ells un xic que duia la cama fracturada i altre amb el dit destruit.

Comencem la reunió parlant dels temes més importants que son la presentació del escrits al ajuntaments del Parque.
Continuem amb temes per amí secundaris com: Associarse al IMBA,lletrerets tendes etc etc.
En cuant teniem que parlar avans de res dels escrits per als ajuntaments de fora dels parques.

Al final es tracta el tema i si no pasa res tindrem escrit,espere que no arribem masa tard,esta la cosa complicant-se,com em comenta el meu amiguet de la zona de Llombay.

I ja per últim es presentà lo del tema camiseta enduro-rally,aisssssssssssssssssssss en eixe moment em vaig alçar de la taula i vaig pasar del tema.
Ni se com a quedat ni tampoc m´interesa,cuant estiga si m´agrada la compraré i si no,doncs res.

No vuic saber res del tema,qui vuiga que l´agafe,que ja te feina.Un amic del Foromtb i jo, de bona fe,intentarem menejar el tema,per a recaptar algún euro per a fer els cartells de les tendes que es volien fer de metracrilato,però no agradà a alguns membres de la Directiva el radicalisme de la camiseta,que no se hon el veu ,però pa gustos colores.
Així que es trencà la baralla i s´acaba el tema.

Algún membre encara esta mosquejat però sincerament no se perqué,i com cara a cara no diu res,doncs,a rodar. (Cada ú sap el que li pasa pel cap,jo estic tranquil.)

S´acaba la reunió a les 15.30 ummmmmmmmmmm en casa meua fliparan.

No hay comentarios:

Publicar un comentario